Solsken i Warrington

En blandad dag med många olika känslor har det varit. En hemsk morgon där jag verkligen kände att jag bara ville åka hem till min familj, vänner och min saknade pålle! När jag tog av min sko fann jag en blöt strumpa, lite frågande undrade jag om de är möjligt att få fotsvett längst ut på tån.. Efter vidare granskning insåg jag att de inte var svett utan blod. Som för den som vill veta torkat så strumpan fastnat i skinnet, hemska skoskav!

Efter lunch blev jag sjukt illamående och var säker på att jag skulle spy ner hela kontoret och skämma ut mig något mer än vad som troligen är möjligt. På promenaden hem fick jag iaf lite ny energi vilket ledde till en liten foto runda längst den fina kanalen som jag för övrigt är halvt kär i! 

Ikväll har vi ätit sjukt god pizza från Domino´s. 
Hotellet som vi bor på
 
Härliga vårtecken
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0