It's Friday

I dag är det fredag men jag tog en lördag. Igår när jag kom hem orkade jag inte göra någonting. Satte igång en film och sen en till och sen ännu en. Peter Pan var först ut, jag har en secret crush i honom och har haft sen första gången jag såg den filmen. Efter att gråtit mig igenom den filmen tog Lejon Kungen över. Absolut den bäst Disney film som gjorts! Efter lite tårar till bestämde jag mig för att ge Det stora blå en ny chans. Såg filmen för ett antal år sen och gillade inte den alls, men härom dagen sa Johanna att hon sett den och tyckte den var bra så tänkte att jag kanske va för liten sist jag såg den. Nu kan jag inte bestämma mig vad jag ska tycka om den, den är ganska seg men samtidigt bra. Får väl växa till mig lite till och bestämma mig om några år.

Imorse när jag vaknade mådde jag fortfarande inte bra så bestämde mig för att stanna hemma. Så nu ligger jag och myser med en kopp te, företagsekonomi boken och filmen Marley and me. Hoppas alla andra har en lite mer fartfylld fredag än mig!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0