Monday bloody Monday!

I morgon börjar skolan igen, skjut mig! Vill inte vill inte vill inte! Bara låt mig ta studenten!

Startade iaf dagen med ett avsnitt av vampire diariers och begav mig sen till stallet där jag smällde av några timmar. Sen jag kom hem känns de inte som jag gjort något annat än ätit. Påskhelgen har inte varit bra för mig kan jag lugnt säga.. Men ibland får man unna sig en veckas vila för nu kör den riktiga hårdträningen inför aiya napa igån! 34 dagar kvar till vi beger oss mot Cypern och en galen studentresa!

Hittade lite hästbilder från i somras som representerar vad jag längtar efter just nu. Sommar, värme och hästmys. Jag ät en hästnörd och jag gillar de!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0