Nämen, så kan ni ju inte göra!

Om  det finns gula och gröna bussar samt gula och gröna skyltar så tänker man väl att de gula bussarna hör ihop med det gula skyltarna och de gröna med det gröna? De gör i alla fall jag. Så i 30 min stod jag vid den gula skylten och vänta på bussen, och när den äntligen kom kör den in i bussfickan i 190, passerar skylten och mig saktar ner lagom till den görna skylten som är 20-25m längre fram, stannar inte helt och kör igen. Och där står jag och missar en buss som jag väntat på i 30 min! Sånt gör ju att man vill dö i förtid! Och ja, jag satt givetvis fart när jag såg att bussen körde förbi den första skylten -.- 
 
Tur att det är fint väder i alla fall! Nu väntar jag på att pappa ska komma hem med bilen så jag kan köra till Perstorp för grillkväll nr.2! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0