Jag i ett nötskal

Idag hade jag en sak att göra, en väldigt liten uppgift och vad har jag gjort? Ja förmodligen allt utom den! Åkte till skolan och käkade sen följde jag med Johanna och Heidi till Hässleholm en sväng. Sen hem till Johanna och plugga matte och jisses vad mycket matte vi fick gjort...!! Klockan gick och Johanna skulle åka till skolan för att ta hand om sin italienare och tanken var att jag skulle åka hem. Men nej så blev de inte, nu 5 timmar senare kom jag hem efter smörgåstårta, chokladbollar och en massa dans med spanjorer, tyskar och italienare. Grymma danssteg som kommer användas flitigt på dansgolvet i sommar när vettet åker ur!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0