En vanlig Torsdag

Vaknade upp till ännu en dag med solsken imorse men inte tusan gjorde det att mitt morgonhumör blev bättre. De är verkligen synd om alla som träffar mig innan jag vaknat ordentligt.. Till frukost blev det ägg och bacon precis som det blivit de senaste 10 dagarna (inte alls trött på de eller så) drömmer att det är min älskade havregrynsgröt med färsk frukt, mjölk och kokos! 
 
Troligen hade jag min bästa dag på praktiken idag, var riktigt intressant att se hur ingenjörerna arbetar när de blir problem. Blir dessutom mer och mer säker på vad jag ska plugga vidare till. Efter jobbet åkte vi in till Warrington och shoppade vilket resulterade i en ny jacka och en parfym. 
 
På denna vackra plats spenderar jag min dagar!
 
 
 
Till kvällsmat blev det en barnmeny på wok2go och då får man en fortune cookie på köpet.
Ja vad mer ska man säga? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0